Magyar L-es Vasút Klub

Szerzőink

2016. augusztus 10. - Ashi Valkoinen

Raáb Donát


Raáb Donát vagyok, 1988-ban születtem és körülbelül 1994 óta vagyok LEGO-rajongó. Az első doboz "kevert" még osztrák ismerősöktől érkezett '94-ben, aztán az évek előrehaladásával egyre több és több műanyag alkatrész került elő. 2006-ban kezdtem el ingázni Tatabánya és a főváros között a MÁV akkor még igencsak viseltes szerelvényeivel, s ugyanezen év végén jelentek meg a piros Stadler FLIRT motorvonatok is, melyeket egyszerűen muszáj volt meglegósítani. Az első szerelvény ennek ellenére csak 2010 márciusára készült el, ám még ebben a hónapban lecsapott rá a Stadler magyarországi leányvállalata is, és innentől nem volt megállás, újabb és újabb vonatok születtek, aztán a vonatok alá állomás és pálya kerültek, végül a sok vasúti tematikájú építmény mellé egy falut is elkezdtem felhúzni. 

Menetközben több másik megszállott vonatossal is megismerkedtem, kik a saját stílusukban, de közös szabványokhoz igazodva építik alkotásaikat.

Az MLVK - Magyar LEGO-Vasút Klub - tagsága jelenleg öt fő (rendes tagok), illetve három tizenéves vasútmodellező társunkkal együtt megyünk el kisebb-nagyobb vasútmodellező vagy LEGO-tematikájú rendezvényekre.

12208396_10201004107740658_7769023854956694498_n.jpg

 

Dömel Máté


Dömel Máté vagyok, 2001-ben születtem és 2006 körül kaptam az első LEGO készletem és azóta is az egyik kedvenc hobbim.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mlvk.blog.hu/api/trackback/id/tr3510117232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása